SoMessedUp

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av SoMessedUp - 25 juli 2010 22:52

Jag ska gå en mattekurs en vecka under lovet. Innan ska man göra en diagnos som jag gjorde idag. Detta gör man så att de ska veta vilken grupp man ska hamna i typ.


Under lovet glömmer man ju bort skit mycket grejer! Kändes som jag hade glömt allt och var helt väck när jag gjorde det där testet. Hur fan var det med ränta nu igen? Och vad var produkt? Osv... Shit... ingen aning hur det gick... Känns som jag borde fått något rätt iallafall, får hoppas på det. Var helt tom i huvudet kändes det som. Tyvärr fick man inte reda på hur det gick på testet, jag får väl se vilken svårighetsgrad på grupp jag hamnar i eller något ^^ Fan vad jobbigt det kommer vara att börja skolan sen igen, då förväntas man ju kunna allt O.o


Shiiiit....(!).........

Av SoMessedUp - 25 juli 2010 22:37

Upptäckte att de va länge sen jag lade upp en ny låt, typ en hel vecka sen O.O så det börjar nog bli dags.


Blink 182- I miss you (video) 

Ignorera texten längst ner ^^ Måste säga att jag tycker videon är lite tråkig...


Text:


Först fattade jag inte vad han menade med "we can live like Jack and Sally", sen kom jag på vilka som heter så =) Jag vet inte om det är dessa somm de sjunger om men det är dessa jag tänker på:...

Nämligen dessa två =) Från filmen (som jag älskar!) "Nightmare before christmas". Löve it =D Dett gör sången ännu bättre ;)

Av SoMessedUp - 25 juli 2010 22:17

Jag får ofta en känsla som jag hatar. Det är känslan av att någon gillar mig. Det räcker att personen råkar se åt mitt håll så tror jag att den "gillar" mig (paranoid!!).


Och jag är väldigt säker på att i flera fall som jag har känt såhär (i varje fall?) så har inte personen gillat mig utan jag har bara inbillat mig det. Det är inte så att jag har bra självförtroende och tror att alla gillar mig, men det är bara en dum jävla röst i mig som inbillar mig detta ibland...ganska ofta...


Jag vet inte om andra också känner/tänker så ofta. Jag vet en person till som har samma "problem", kan man kalla det problem?? Hmm... Men jag vet ju inte om det bara är vi två eller om det är flera andra/alla andra också som är lika paranoida ^^


Väldigt jobbigt är det iallafall att känna såhär. Försöker övertala mig själv att personer inte alls gillar mig, det är bara inbillning. Går dock inte så bra alltid.

Jobbigt, jobbigt

Av SoMessedUp - 25 juli 2010 21:43

Jag köpte ju ett gäng ansiktsmasker och igår lade jag på min andra. Jag var ensam hemma (lite skönt ^^) igår efter kvällsjobbet och när jag är det får jag ofta för mig att göra saker (knäppt). Gick ut på en lång promenad först, sen var jag hemma och spelade hög musik och sjöng med, samtidigt som jag duschade ^^. Efter duschen blåste jag håret och la ansiktsmasken. This was the one:


  

Cam bild, är verkligen för lat för att orka ta med den riktiga kameran ^^

Plötsligt igår blev klockan tolv och så kom familjen hem, blev lite sent ;) Jobbade nämligen morgon dagen efter (alltså idag) ops =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards