SoMessedUp

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av SoMessedUp - 20 februari 2010 21:53

Nyss var det melodifestivalen, jag kollade ^^


Jag hejade på Darin och Crucified Barbara =) Det gick bra för bägge två. Darin gick vidare och Crucified Barbara gick till andra chansen :)


Oftast kan undehållningen som är under röstningen vara mer underhållande än själva låtarna. Ikväll var det tre blåa killar, "Smurfar" ^^, som underhöll. De hette Blue man group. Jag diggade dem verkligen ;) Här kommer deras framträdande som redan har lagts upp på youtube =D (jag tror dock ljudet var bättre på tv:n) 


Av SoMessedUp - 20 februari 2010 21:46

Jahopp, då blev man hemma en dag extra.


Som ni troligtvis har märkt så är det ganska mycket snö utomhus. Det gör att det blir krångligt i trafiken och folk vill helst inte ut och köra. Egentligen skulle min pappa kommit och hämtat mig idag eftersom vi ska till Norge imorgon men så blev det inte. Han hade inte lust att åka ut i detta vädret och det förstår jag. Så jag blev hemma en dag extra, inte mig emot ^^


Vi får se om det är bättre väder imorgon. Isåfall kommer han nog att hämta mig på förmiddagen. Om det fortfarande är förjävligt väder att köra i så kanske vi skjuter upp Norge-resan någon dag men den blir nog ändå av. Får hoppas att vädret tillåter att vi åker iväg imorgon =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards