SoMessedUp

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av SoMessedUp - 15 februari 2010 21:27

Här kommer ett litet filmtips =)


I fredags var jag hos Deltaco och då var det lite filmkväll. Vi såg en film som heter "The proposal" och det är den jag tänker tipsa om. Den handlar om en rik kvinna, hon jobbar med att ge ut böcker om jag fattade rätt... I vilket fall som helst är hon rik och mäktigt typ. Hon har en assistent som heter Andrew. När hon hotar att bli av med jobbet så ska hon gifta sig för att behålla det typ, lite svårt att förklara. Hon "tvingar" då Andrew att gifta sig med henne men det är bara tillfälligt, efter att allt är klart så ska de skilja sig. Andrew blir tvungen att gå med på det. För att bevisa att de verkligen älskar varandra (vilket de egentligen inte gör) så åker de hem till Andrews föräldrar som bor i Alaska. Han måste ljuga för sina föräldrar och föräldrarna tror verkligen att de är kära på riktigt. Men spenderar man en del tid med en annan person så kan man upptäcka en del saker man inte har sett tidigare, visst?


Det är en romantisk komedi som faktiskt är ganska rolig. Jag rekommenderar den ju =) Själva trailern vet jag inte om jag är så förtjust i... Men filmen var iallafall helt okej. Så har ni inget att göra så är ett filmtips: The Proposal ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards