SoMessedUp

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av SoMessedUp - 6 februari 2010 22:45

Jag har precis sett på det 13:de avsnittet av Vampire Diaries. Jag verkligen ÄLSKAR den serien =D

Vill ni ha ett tips på var man kan se vampire diaries avsnitten gratis? Isåfall har ni tipset här: Cucirca.com, jag har sett på lite olika ställen men just nu är det där jag kollar, en länk till själva serien (avsnitt 13) har ni ---> här


  

Av SoMessedUp - 6 februari 2010 21:54

Varför ser jag honom överallt?

Vart jag än tittar tycks han vara där.

Var han det innan också, bara att jag inte la märke till honom?

Tycker jag om honom?

Klart jag inte gör, jag känner honom ju inte ens.

Fast det är klart, de senaste personerna jag har gillat har jag ju knappt känt.

Om jag nu skulle gilla honom så antar jag att det är på grund utav hans utseende

Är det för att han påminner pytte lite om Mr K?

Eller tycker jag helt enkelt att han är söt?

Men han verkar ju va lite av en sån typ jag inte gillar

Jag kanske inte ens gillar honom ju... Eller?

Om jag inte gör det, varför reagerar jag då jämt när jag ser honom?

Varför har jag då börjat tänka att han är söt?

Shit, orka

Varför skulle jag drömma den där jävla drömmen om honom...

Helvete


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards