SoMessedUp

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av SoMessedUp - 16 februari 2010 21:51

Suck. I skolan håller vi på att fylla i våran "Individuella Utvecklings Plan" just nu. Där fyller man i varje ämne för sig och skriver hur man tycker att det går. Sedan kommer läraren att få fylla i samma sak om en. Det är med frågor som "Hur tycker du att du lyckas i ämnet? Mycket bra- bra- mindre bra- dåligt" och "Hur bra är din arbetsförmåga?" och liknande frågor. Jag verkligen hatar såna här saker. Och med "såna här saker" menar jag där man ska svara på saker om sig själv och dessutom skriva hur duktig man är! Jag klarar inte av att göra sånt. Jag VET att när jag fyller i sånt så är jag inte rättvis mot mig själv. Jag har alldeles för dåligt självförtroende och är för självkritisk. Jag vill bara kryssa i dåligt på mig. Men det gör jag såklart inte... Oftast tar jag bara "bra" överallt typ. Men om läraren ser att man tvivlar på sig själv så kanske de börjar göra det också..


Denna gången ska jag FÖRSÖKA vara mera rättvis mot mig själv och försöka tänka efter, och tänka på mig själv som tredje person typ. Nu är det ju sista gången tror jag som man fyller i detta och då vill man ju inte få lärarna att tro att man suger totalt ^^ Men samtidigt är jag så rädd för att man kryssar i att man jobbar mycket bra medan läraren kanske bara tycker att man jobbar bra. Då känner man sig skrytsam och..och... nej fy fan! Jag vill verkligen inte att det händer... Men jag får försöka att låta bli att tänka på vad läraren kommer kryssa i och försöka tänka på allt det bra som man har presterat istället...


Såna här saker är inte lätta xD

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards