SoMessedUp

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av SoMessedUp - 19 februari 2010 21:29

Amy Lee

 

För er som inte vet vem det är så rekommenderar jag att ni kollar upp henne. Hon är helt klart en utav mina idoler. Hon känns som en tjej som vågar gå sin egen väg och stå för det hon tycker. Hon har en grym stil och hennes röst!... Det finns inte något ord som är perfekt nog för att beskriva hennes röst. Jag fattar seriöst inte hur hon kan sjunga som hon gör. Hon är helt enkelt skit grym!


Amy är sångerska i bandet "Evanescence" som jag är ett stort fan av! De gör grymt bra musik =) Enligt mig i alla fall ^^ Lite tips på låtar ni bör lyssna på med dem är: Bring me to life, My immortal, Going under, Hello, Everybodys fool (ge videon lite tid), and the list goes on ^^  Det sista jag skrev var ingen låt, men det kanske ni förstod :) Jag kan en hel del mera men orkar inte skriva alla. Ni kan säkert leta upp flera bra själva =D


Här kommer lite bilder (från google) på denna underbara tjej:

51.jpg Amy lee image by Chi-094

cf78caf9.gif Amy lee. image by Kimfo_ADD_KIDDAmy_Lee-.jpg amy lee image by nhagel19_62


Löve her <3

Av SoMessedUp - 19 februari 2010 19:10

Imorgon ska jag åka iväg. Jag ska åka över till grannlandet Norge och åka skidor =) Detta har jag gjort på samma ställe i tre år nu tror jag.


Men det är en skillnad från detta året och de tidigare åren. När vi har åkt upp dit så har det inte varit något, eller väldigt lite, snö här hemma. Då har man verkligen sett skillnaden och sett hur det blir mer och mera snö. Nu har vi ju redan snö här och det förstör stämningen lite. När man tittar ut nu så känner man inte direkt "Oj vad jag har lust att åka iväg på semester till något kallt ställe med massa snö", iallafall tänker inte jag så. Tänker snarare att det hade varit skönt att få åka iväg till något varmt land där man kan slappa och bada.


Det är inte så att jag inte vill åka, hade det varit så så hade jag ju stannat hemma. Det kommer ju ändå att bli mysigt och roligt att åka skidor.


Jag kommer inte att ta med mig min dator till fjällen, den får stanna hemma. Detta betyder alltså att det inte kommer bli några blogginlägg under tiden som jag är borta. Så till alla er väldigt få som faktiskt läser min blogg så är jag ledsen, men när jag kommer tillbaka så sätter bloggandet igång igen ^^ Och det finns chans att jag skriver lite mer innan jag åker också =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards