SoMessedUp

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av SoMessedUp - 13 februari 2010 22:49

Jag bara älskar denna låten! Älskar texten (lyssna på den!), älskar melodin, älskar rösten.. Älskar typ allt helt enkelt!


Så om ni inte har hört den en så måste ni göra det! Här har ni den, min favorit låt for the moment, The Red Jumpsuit Apparatus- Face Down (acoustic)


~~Cover up with makeup in the mirror, told yourself it's never gonna happen again~~   ~~Do you feel like a man, when you push her around. Do you feel better now as she falls to the ground~~   ~~She said "this doesn't hurt"~~   ~~She said "I finally had enough". One day she will tell you that she has had enough~~

(delar ur texten) ÄLSKAR TEXTEN =D

Av SoMessedUp - 13 februari 2010 22:31

I fredags fick jag tillbaka mitt musikprov. Läraren hade tidigare talat om för mig att resultatet var bra. Men jag var ändå nervös på hur det hade gått, hade jag fått för många fel så hade jag blivit besviken på mig själv.

Som tur var slapp jag bli besviken =D De hade gått väldigt bra, jag hade ALLA rätt!!!! 74/74 möjliga. Fattar ni? Alla rätt =)=)=) Skit glad för det :D


Och vet ni vad som var ännu bättre? Deltaco (min bästis) hade fått EXAKT lika bra. Hon hade också fått ALLA rätt!! Vi var de enda två i klassen som hade fått det =) Det var verkligen super och jag önskar att det var såhär bra varje gång. Pågrund utav att vi båda fick fullpott så slapp någon vara avis på den andra och den andra slapp behöva trösta typ =)


(Plus att jag kunde säga åt den elaka rösten i mitt huvud att den kunde dra åt helvete ;))


Såhär ska fan varje prov vara =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards