SoMessedUp

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av SoMessedUp - 17 februari 2010 21:06

Idag har jag varit hemma ifrån skolan. Ifrån skolan betyder också att vara ifrån Deltaco vilket betyder att vi inte kunde vara med varandra idag.


Jag var hemma pågrund av att igår kväll och imorse så jag jag lös i magen och då känner man ju inte direkt för att gå till skolan ^^ Men det var bara på morgonen, resten av dagen gick bra. Jag är ju inte sjuk eller något heller. Eftersom det verkar ha gått över så får jag troligtvis gå till skolan imorgon, vilket jag vill göra. Jag vill gå utav flera anledningar. Jag gillar inte att vara hemma för man missar massa saker då. Plus att jag troligtvis ska vara med Deltaco imorgon istället :)


Men det ser dock lite dumt ut att man bara är hemma en dag tycker jag. Då kan det se ut som att man har skolkat. Om någon frågar imorgon varför jag var hemma så har jag inte direkt lust att svara att jag var lös i magen, det är inte särskilt trevligt. Jag kommer nog snarare säga att jag hade lite ont i magen och därför stannade hemma så att det inte var magsjuka eller något, men att det gick över. Detta är faktiskt inte bara påhitt, det är ganska sant. Jag hade lite ont i magen men det försvann när jag gick på dass. Och så visste jag inte om det skulle bli värre under dagen så det kändes bäst att stanna hemma.


Imorgon tänker jag iallafall må helt okej. Vi får hoppas att det blir som jag vill ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards