SoMessedUp

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av SoMessedUp - 9 februari 2010 18:54

Jag sitter just nu och lyssnar lite på spotify. Det har blivit en vanlig sysselsättning för mig nuförtiden. Jag sökte runt lite och hittade "No doubt" (med gwen stefani). Lyssnade på låter "It's my life", som enligt mig är ganska bra. Inget jag lyssnar på varje dag direkt men den är ändå bra. Så jag tänkte lägga upp den. Jag kom då på att det finns väldigt många låtar som heter "It's my life". Så jag tänker lägga upp lite It's-my-life-låtar nu.

No doubt- It's my life


Bon Jovi- It's my life 


Amy Diamond- It's my life (denna låten är inte så uppskattad av mig)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards