SoMessedUp

Alla inlägg den 30 november 2010

Av SoMessedUp - 30 november 2010 22:01

Min mobil:

har börjat krångla :( Allting funkar utmärkt på den utan en liiiiten grej... smsen märks inte. När jag får sms så plingar den inte... den är helt tyst, ingen vibration eller någonting. Det syns inte på skärmen om jag fått sms. Jag måste alltså ta upp mobilen var tredje minut, gå in i inkorgen och öppna och se om det ligger något nytt meddelande där -_- Inser ni hur jobbigt det är? Visst det är väl inte så jobbigt att behöva gå till inkorgen och kolla men jag missar ju smsen. Jag hör ju inte när jag får något och jag kommer ju inte ihåg att kolla på mobilen hela tiden så smsen kan ligga där en halvtimme innan jag upptäcker dem -_-


Tänk om jag får något viktigt sms som jag behöver se men missar? Idag t.ex skickade Deltaco till mig och frågade om jag kunde ta med ett hänglås till mig, detta sms missade jag -_- Det kanske itne var det viktigaste men ändå ^^ Det kan ju vara något viktigt någon gång... Så hädanefter får folk ringa mig ;)


Jag köpte mobilen en bit ifrån där jag bor så jag kan ju inte bara skutta in där och be dem att fixa den. Men om jag kollar upp vad affären hette så kanske den finns närmare och jag kan lämna in där? Hm... får kolla upp detta för det här är jäkligt störande ^^

Men annars är jag skit nöjd med mobilen ;)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards