SoMessedUp

Alla inlägg den 7 november 2010

Av SoMessedUp - 7 november 2010 22:06

Vill ni veta en sak? Det spelar ingen roll om ni vill veta eller inte för ni får veta det ändå ^^


Jag har aldrig varit på en riktig fest.


En gång hos Deltaco var jag väl på det närmaste fest jag varit på, men det var ingen fest egentligen. Det var hennes bror och kompisar som var nere på stranden och tände en eld, de hade alkohol och drack. Vi var med dem där. Sedan gick folket (som inte var så många) tillbaka till deras hus och söp. Japp, närmaste fest för mig. Andra hade väl snarare velat kalla det "umgås".


Det andra närmsta är skolbalen vi hade i nian. Det var bal och sedan "disco". Alkohol fritt, folk stod och dansade till musik.


And that's it.


Nu inser ni kanske hur händelserikt mitt liv är... Alltså inte särskillt. Tyvärr hade jag ju önskat att det varit det. Jag har inte varit på EN ENDA fest! Och det värsta? Jag vill vara det. Jag vill umgås med folk och supa mig full eller vad fan som helst, jag vill leva! Men nejdå, istället får jag sitta här på mitt rum och ruttna. När jag väl inte är hemma så sitter jag på Deltacos rum med henne.


Och jag har ingen biljett till umgänge genom syskon. Min storebror lämnade mig när han var ca 16år, för ungefär fem-sex år sedan. Och med "lämnade mig" så menar jag bara att han flyttade, inget allvarligare. Hade han bott kvar så hade jag kanske haft lite mer liv tack vare det, men nej. Deltaco har iallafall sina syskon. Hon har deras "umgänge" och deras fester och allt det gör och jag tror inte hon uppskattar det så mycket som jag tycker hon borde. På henne låter det som hon inte tycker det är så kul när hon prata om det. Jag hade gärna haft det så. Jag är extremt avundsjuk på det. Hade gärna bytt liv med henne på den biten.


Jag själv sitter bara här själv hemma. Helt själv är jag väl inte, jag har min mamma och hennes man och en lillasyster på elva månader. Men för en tonåring så är väl inte de mycket till sällskap. Jag älskar dem verkligen men önskar att jag hade något mer. Mer liv. För mitt suger. Jag sitter här hemma hela dagarna.

Det är inget jag valt, jag hade gärna haft det annorlunda. Men jag kan ju inte tvinga folk att umgås med mig. De väljer ju själva om de vill eller inte. Jag kan bara sitta här och låtsas att jag har ett liv, för det är vad jag har, ett låtsas liv. Och jag hatar det.


Godnatt...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards