SoMessedUp

Alla inlägg den 29 november 2010

Av SoMessedUp - 29 november 2010 22:23

Sitter och ler för mig själv just nu =) Varför? Fortsätt läs så får du veta ;) ....


Jag är ju aningen intresserad av en kille ;D Sitter och skriver med honom på msn just nu ^^ Han har två gånger åkt samma buss som mig till skolan, blev överlycklig båda gångerna och det finns blogginlägg om dem (orkar inte leta upp och länka dem ;)) Detta var på tisdagar för han börjar lite senare och då passar samma buss som jag tar då. Nu var det dock ett jävligt långt tag sedan han var med. Varje gång vi åkt förbi där han gått på kollade jag men han var inte där :( Nu som sagt skriver jag med honom på msn, då skriver han detta:


Killen: Du brukar åka buss imorn elr?

Jag: JappJapp :) ska du?

Killen: Okey. Ja så du får ha en plats till mig för de brukar alltid vara fullt

*Och där kom mitt smile* =D


Så nu är jag glaaaad ^^ Nu gäller det bara att han verkligen tar den bussen imorgon :)


SMILE =D 

En annan sak som gör mig glad, får mig att smila ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards