SoMessedUp

Alla inlägg den 6 november 2010

Av SoMessedUp - 6 november 2010 22:10

Såg på reprisen på programmet Pensionärsjävlar idag. Har inte sett programmet tidigare utan bara sett reklamen och det verkade lite smått kul.


Det var skit kul xD Så härliga gamlingar ^^ Det är skådespelare men ändå :) Det är ganska kul faktiskt för när gamla människor gör saker så tror folk bara att de är dementa eller nått liknande och de flesta skrattar. Hade ungdomar däremot betett sig som de i serien gör så hade väl polisen kallats in. Med andra ord: Vill du göra ett brott eller jäklas så gör det som pensionär för då kommer du undan ^^




Fick mig många skratt under seriens korta 30minuter ^^

Av SoMessedUp - 6 november 2010 16:49

Idag har varit en tråkig dag... ikväll kommer vara en tråkig kväll... en vanlig tråkig dag i mitt tråkiga liv helt enkelt. Deltaco ska fira halloween så hon får kul (lyllos). Jag ska... göra ingenting... suck


Varför är mitt liv så tråkigt? Vem var det som bestämde att mitt liv skulle vara såhär tråkigt och vänlöst. Jag har väl i stort sätt bara en vän, och vi gör nästan bara en sak.


Livet måste väl vara något mer än detta? Snälla säg att livet är något mer än detta...



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards