SoMessedUp

Alla inlägg den 18 november 2010

Av SoMessedUp - 18 november 2010 21:50

Jag och Deltaco var ju på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 igår. Då dök en bekant figur upp på bild. Nämligen den här snubben:

Bill Nighy

Genast kändes han bekant och det tog inte särskilt lång tid att placera honom. Som den här "snubben":

Han är Davy Jones i Pirates of Carribean =D


I Harry Potter spelar han "Rufus Scrimgeour, Minister for magic"


Kul när man känner igen personer =) Fast jobbigt när man inte kan sluta koppla dem till en speciell roll ;)


Av SoMessedUp - 18 november 2010 21:36

Jag känner mig ganska blank. Känslolös, känslokall. Går mest bara runt och gör nada (=inget).


Känner mig ganska omotiverad till allting. Vill helst bara ligga i sängen för all framtid. Borde lägga energi på skolan. Orkar inte. Men försöker ändå.


Jag tänker: Nu ska här pluggas, nu ska hör skaffas vänner, nu ska här umgås, nu ska här skaffa ett liv. Men jag har bara ork till att ge upp och gömma mig under täcket för alltid.


Borde börja träna men är totalt omotiverad.


Jag skulle kanske kunna förbättra mitt liv lite om jag hade motivationen till det. Varför saknar jag denna behövande motivationen?


Har ingen lust till något alls. Inte umgås eller något...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards