SoMessedUp

Alla inlägg den 4 november 2010

Av SoMessedUp - 4 november 2010 22:09

Jag följde ju serien Buffy The Vampire Slayer, såg på youtube. Innan jag åkte till Frankrike såg jag klart på alla avsnitt, sju säsonger. Vad tyckte jag?


ÄLSKADE SERIEN!!! Helt klart min favorit serie hitills! Den har verkligen allt, romantik, komedi, spooky, drama, fight, sexiga scener... ALLT!! Rekommenderar verkligen serien till alla =D Jag är helt klart ett BTVS fan ^^



Det är alltid lika ledsamt när en serie (eller bok) man älskar tar slut. Så vad ska jag göra nu? Jo jag tänker se på serien Angel. Det är en slags sido-serie av Buffy. Vissa karaktärer återkommer i den och den handlar om hur karaktären Angel (som är med i de första säsongerna av Buffy) fortsätter sitt liv ungefär. Jag hade uppskattat ännu mer om det var en serie om Spike men jag får väl nöja mig med denna ;)

 

*Jag kollar på tvduck*

Jag såg precis klart avsnitt 1. Serien verkar väl okej, men inte ens hälften så bra som Buffy (längtar till Spike ^^). Tänker ge den en chans och fortsätta se den =) Man kan ju inte dömma efter ett avsnitt ;)

Av SoMessedUp - 4 november 2010 19:41

Ville bara informera om att jag är hemma från Frankrike och hade kuligt =)

Bilder och berättande kommer troligtvis senare ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards