SoMessedUp

Alla inlägg den 15 november 2010

Av SoMessedUp - 15 november 2010 21:58

Nu har jag hittat ett nytt bra band att lyssna på =D YES ^^

Fick tag i det ifrån tjejen i min klass med samma namn som mig. Kollade hennes musik och kom fram till att vi har lite samma musiksmak, detta bandet hade hon som inte jag lyssnat på bl.a =)


Bandets namn är Mayday Parade =D


Mayday Parade- Anywhere but here

Texten:


Första låten jag hörde med dem som fick mig att inse att dem var bra var en remix på Pussycat dolls låt When I grow up, skit bra ^^


Av SoMessedUp - 15 november 2010 21:21

Idag i skolan möttes jag av en glad nyhet. Bitchen i klassen har nu bytt linje! Hennes kompis var såklart inte särskillt glad över det, det var dock jag ^^ Självklart visade jag inte mina lyckokänslor, det vore lite taskigt.


Så nu blir det förhoppningsvis lite bättre i klassen, troligtvis inte så mycket dock. Det finns ju en hel del jobbiga folk kvar. Bland annat en kille. Idag lämnade jag klassrummet, min kompis skulle passa min data... När jag kommer tillbaka har den här killen klickat upp någon jävla porrsida med gubbar som startsida eller något... skit kul... verkligen... -_-  Och kompisen kan ju inte ha gjort mycket för att försvara min stackars ensama försvarslösa dator, blev lite smått sur. Ploppade in hörlurarna och lyssnade på musik i min egna lilla värld efter det.


Men detta skulle vara ett positivt inlägg, så tillbaka till den glada nyheten ^^

Jag trodde verkligen inte att hon skulle byta klass. Hon har inte klagat eller någonting och verkar älska klassen, detta kom väldigt plötsligt. Har ingen aning varför hon bestämde sig för att byta, men glad är jag =)

Jag visste inte ens att man fick byta nu, känns som det börjar bli lite väl sent. Men tydligen fick hon ju :)


One down.... a lot of them to go xD


 Bye biatch ^^

Av SoMessedUp - 15 november 2010 13:45

Nu har vi äntligen införskaffat ett wii spel =D Det var ju ett tag sedan de kom och blev kända nu =) Men så funkar vi i min familj, vi brukar skaffa saker ett tag efter att de blev kända. Då blir det billigare ;)


Detta wiiet (säger man så??) köpte vi begagnat ifrån blocket, det var en person som jag vet vem det är som sålde det. Det ingick lite spel, tyvärr inte allt för många. Wii sport ingick, det kommer väl alltid med spelet? Det ingick också: Wii smash bros, Zelda Twilight princess, Guitar hero (legends of rock?)+ en gitarr. Det var en spelkontroll och en nunchuck medföljande.


Hitills har jag bara spelat Smash bros och det var väl okej =) Mamma och hennes man har spelat Zelda så jag har sett hur det går till. Jag har tidigare testat wii sport och guitar hero så jag vet hur de spelen funkar också.


Jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem ;) Synd bara att jag går en line med massa läxor och plugg :( Jag får lägga upp ett schema, typ en timma plugg, en timma spel osv ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards