SoMessedUp

Alla inlägg den 11 november 2010

Av SoMessedUp - 11 november 2010 20:41

Jag förstår inte hur vissa folk kan sitta hemma och lyssna på vissa låtar. De kanske passar att lyssna på på fester och sånt (ingen erfarenhet om sånt) men att lyssna på bara för nöjes skull? Nej tack.


Techno och liknande saker är sån "musik" som jag inte förstår. Jag vet inte om jag ens anser vissa låtar att vara musik, vissa låtar känns som jag till och med skulle lyckas med!


Jämför dessa låtar. Hur kan man säga att båda dessa är musik? Min åsikt är att den översta är mycket, mycket bättre och den andra inte ens förtjänar att jämföras med den egentligen eller räknas som musik.

Roxette- It must have been love 


Detta var riktigt musik. Riktig talang. I denna sorts musik krävs att man kan sjunga.


Skit band- Skit låt 

För i helvete, säger jag bara. Behöver jag ens uttrycka min åsikt här?

Detta är fan ingen musik. Det är bara något freak som klickat massa grejer, satt hop ljud så att det blir nån slags rytm som upprepar sig gång på gång som man kan hoppa till. På festen visst. Men att kalla det musik? Nehe du. Kolla upp riktig musik istället! Med riktigta talanger!

Av SoMessedUp - 11 november 2010 20:35

Remember Sunday...


Föreställ er detta:

Deltaco och SoMessedUp är ute och går på promenad (!) tillsammans. Plötsligt blir det väldigt mörkt ute och de båda blir rädda och paranoida. De hör saker överallt. De hör något och plötsligt flyger massa fåglar. De blir paranoida att det finns någon läskig varelse där.

SoMessedUp säger "Det brukar gå kossor här... dom är borta. Och POFF så trillar det ner en död ko från himlen"

Deltaco säger "Men vem skulle äta en död ko?"

*tystnad uppstår några sekunder*, *båda börjar flabba*


-_- jaa... kossan var ju knappast död när varelsen åt den -_-


Deltaco...Deltaco...Deltaco.... Vi fick oss iallafall ett gott skratt ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards