SoMessedUp

Alla inlägg den 8 november 2010

Av SoMessedUp - 8 november 2010 21:31

Idag har dagen varit lite upp och ned vänd. Oftast har dagarna sina vanliga rutiner. Tar samma svängar och innehåller ungefär samma händelser. Not today


Igår kom Deltaco hem till mig. Vi tog en promenad och fotade lite. Efter det såg vi på Nightmare on Elm street (den nya) och sen var det väl ungefär läggdags.


Hon var ledig ifrån skolan idag och bestämde sig för att vara med mig i skolan :) Hon sov alltså över och redan då kändes det konstigt, vi gick till bussen ihop och åkte till skolan ihop... från min hållplats O.o Väl i skolan så var hon med mig i min, vi går ju på olika skolor egentligen. Första lektionen var geografi. Det kändes väldigt konstigt att sitta bredvid henne i ett klassrum och ha lektion med henne. Det var ungefär ett halv år sedan vi gick i samma klass nu och det känns som en evighet sen. Efter några minuter kändes det fortfarande konstigt men samtidigt helt normalt. Det är rätt att vi ska vara tillsammans på samma plats, i samma klass... med varandra... Det är fel att vi ska vara åtskillda. Men tyvärr är det så det får bli och det kanske är bra för båda egentligen så att vi lär oss (framför allt jag) att umgås med andra.

Hon var med på alla lektioner och i maten satt vi ihop. Som sagt, det kändes så rätt. Det är lite plågsamt att vara åtskiljda. Jag kan ju inte prata för henne utan bara för min del. Det har gått ganska bra ändå tycker jag. Ändå fram tills nu när man insåg hur bra det kunde vara. Innan bara man fann sig i hur det var. "Det är såhär det är och det är väl okej", märkte inte hur ensamt det verkligen var. Nu blev man inte ensam längre, allt var komplett. Saker var på sin rätta plats. Japp, ungefär så kändes det.


Efter skolan så åkte jag med Deltaco hem och vi gjorde det vi älskar (våran lilla hemlis ^^). Det kändes också konstigt, att åka med hennes buss hem sådär. Men det var såklart också kul :) Jag blev hämtad halv nio och tadaaa, nu sitter jag här hemma :)


Imorgon kommer jag börja skolan halv 11. Egentligen ska jag börja halv nio för vi ska ha en lektion som vi i normala fall inte ska ha. Läraren skickade ut i ett mejl till alla att vi ska ha lektion, min plan är såklart att "missa det" ^^ 

Sista lektionen har vi gympa, vi ska simma. Jag har min mens så jag får väl helt enkelt säga det till min lärare. Planerar att inte ta med badkläder för jag tänker inte bada med mens! Egentligen kanske jag borde ta med idrottskläder eller något istället men jaja, jag skiter i det och får hoppas att jag inte får ogiltig frånvaro ^^ 

Sen vet jag inte så mycket mer som ska hända imorgon, kan ju inte direkt se in i framtiden ;)


Så lite felvänd dag har det känts som det varit idag men det har bara varit kul =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards