SoMessedUp

Alla inlägg den 9 november 2010

Av SoMessedUp - 9 november 2010 21:45

Jag såg på Vakna med the voice imorse. Det är ett väldigt bra program, när man väl hinner se det ;)


Idag nämnde de en sak som jag tänkte blogga om. Michael Jackson har släppt en ny låt :) Men vänta nu... han är ju död? WTF? Jo, nu ska jag förklara: det är nämligen så att låten spelades in när han levde och han blev inte tillräckligt nöjd med den för att "publicera" den, många sångare har gjort såna låtar. Nu har hans producent eller vem fan det nu är (^^) iallafall bestämt sig för att släppa låten. Låten heter Breaking News och här ska ni få höra den: 


Självklart blir ju diskussionen: Är det Michael Jackson verkligen eller är det bara någon som imiterar honom? Man får såklart tro vad man vill. Jag är osäker men jag tror nog att det är honom, det låter logiskt.

   Han låter kanske inte helt likt sig i låten men det kan ju också varit anledningen till att han inte var nöjd med den. Hade det varit en perfekt-M.J-låt så hade han troligtvis släppt den. En annan tanke som for i huvudet: Är det verkligen rätt att göra såhär? Michael var ju inte nöjd och ville inte släppa den, nu när han är död så släpps den iallafall, är det rätt? Men han är ju död så han kan ju inte ta illa upp och hans fans blir ju glada. Så, är det rätt eller fel? Jag måste nog säga att jag tycker det är lite fel, men samtidigt kan jag ju förstå att man gör det.


Här är en del av The voice scenen om Michael Jacksons nya låt, Andreas Carlsson från idoljuryn är där och pratar: 



Tro vad ni vill. Men jag tror nog att det faktiskt är Michael, men jag har ju inga bevis så jag är inte 100%

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards