SoMessedUp

Alla inlägg under december 2009

Av SoMessedUp - 9 december 2009 23:06

Idag var det onsdag vilket innebar att jag var med Deltaco hela dagen. Vi hade kul men tänker som vanligt inte tala om vad vi gjorde ;) "That is for us to know and for you to find out", eller nått sånt ^^ Nu ska vi gå och lägga oss. Har no prov imorron och känner att jag kanske inte kan det tllräckligt :S läste igenom det en gång och har sedan svarat på några frågor.


Men jaja, läggdags som sagt. GOD NATT!! =D

Av SoMessedUp - 8 december 2009 21:55

Imorse när jag skulle gå till skolan såg jag typ fyra småspindlar. En i mitt badrum och 2-3 i min mammas foppa skor. Nu på kvällen ipptäckte jag fler, och mamma hade tydligen sätt flera under dagen. Nu på kvällen upptäckte vi att det var SKIT MÅNGA!! Rena invasionen. Vår hall är typ full av miljontals (nu överdriver jag) små spindlar. Det satt massa i skohyllan och jag har hittat ca 3-4 stycken i mitt badrum, som ligger intill hallen. Men hallen var helt klart värst så vi misstänker att de är kläckte där någonstans. Börjar undra hur många ägg en spindel kan lägga egentligen :S


Lite läskigt är det allt ^^

Av SoMessedUp - 8 december 2009 21:42

  

Hello, jag har inte glömt att jag ska gästblogga ibland. Så nu gör jag det. Men det kommer inte bli det längsta... Nu är det slut... GOOD X-mas...

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av SoMessedUp - 8 december 2009 20:27

Jaha. Idag har tydligen någon E.C Segar födelsedag xD Detta informerade Google om ^^ Fast han är tydligen död nu, var någon serietecknare eller något. Rätta mig gärna om jag har fel, läste igenom någon sida på engelska lite snabbt bara ^^


Men grattis till honom iallafall =)

Av SoMessedUp - 8 december 2009 19:56

Snälla sluta. Jag är redan missnöjd med mig själv och hatar mig ibland. Saken blir inte bättre att att du påpekar mina brister. Jag är redan väl medveten om dem och det räcker med att jag själv är missnöjd. Jag vet att jag inte är perfekt, jag är långt därifrån och för varje sån här situation känns det som om jag kommer ännu längre därifrån. Jag orkar inte... vill inte. Varje gång detta tänket dyker upp i mitt huvud blir jag bara deprimerad och ledsen. Jag vet redan om alla jävla misstag med mig, du behöver inte påpeka dem. Ibland känns det som om jag har alldeles för många och jag får bara lust att försvinna.


En stor anledning till att jag inte gett upp är du så när du säger såna saker mår jag verkligen dåligt. När du är missnöjd med mig vem finns då kvar? Inte jag själv iallafall.


Om jag hade kunnat ändra mig så hade jag gjort det för länge sedan. Detta är absolut inte sån jag vill vara. Jag har till och med försökt ändra mig, försöker. Men det går bara inte. Jag misslyckas och jag är inte ens förvånad.


Om det är sån här jag kommer vara hela livet så kan jag ju lika gärna ge upp allt med en gång.


Jag sitter här på rummet och gråter som fan. Försöker hålla tillbaka det men det går inte. Kan bara försöka tysta ner det och hoppas att du inte hör.

Av SoMessedUp - 7 december 2009 21:58

Jag hatar när folk har gjort något men säger att de inte har det. Har flera exempel på sådana situationer. Ofta är det någon i min klass som har gjort något den inte borde och så frågar läraren om den har gjort det. Såklart ljuger den och säger att den är oskylig, läraren tror den och tycker att den är jätte duktig. Och så framstår eleven dom "fröken duktig" (mest tjejer i min klass, fast killar också) fast den egentligen gillar fel. Jag hatar det!


Idag så var vi några stycken inne i ett grupprum. Två stycken tjejer kladdade på tavlan. Sedan kom läraren och frågade om det var de som hade kladdat för om det var det så skulle de sudda ut den för vi skulle lämna det som det var när vi kom. Självklart ljög de och sa att de inte hade skrivit det. Då trodde läraren att det hade stått innan och lät det vara kvar. Jag fattar inte varför de inte bara kunde sagt att de hade skrivit det och suddat ut den, det tar typ 3sekunder att sudda eller något -_- men nej, vet ej om de var för lata eller om de villa framstå som duktiga genom att säga att de inte va dem?? Ingen aning faktiskt men seriöst, varför inte bara erkänna och sudda!? Läraren var ju inte arg heller, han bara undrade om vi skulle låta det stå typ.


Sen en annan gång hade en tjej i min klass tagit mitt sudd, jag vet att det var mitt men istället för att ge det till mig ljög hon och sa att det var hennes. Jag orkar inte förklara situationen men störande var det. Och jag hade inga bevis att det var mitt :/ Lustigt nog nu när jag tänker efter så var det samma tjej som tog mitt sudd som var en utav de två tjejerna i grupprummet. Hon är inte att lita på alltså.


Men nu ska jag snart sova, ska bara se lite till på "Runaway bride". God natt =)

Av SoMessedUp - 6 december 2009 21:18

En lite lustig grej. Jag har kollat lite på en serie som heter "Guds tre flickor". Den handlar tre tonårstjejer med olika stilar. Denise, Lo och Jenny tror jag att de heter. Min favorit är Lo, hennes stil är emo och jag hade gärna varit som henne! Både utseende mässigt och på insidan. Denise är mer av en snobb, en sån där typ jag ogillar i verkliga livet ^^ Hon har världens största självförtroende och mvg i nästan alla ämnen. Jenny (tror jag hon heter) är en vanlig tjej som inte sticker ut något speciellt. Lite tråkig helt enkelt, men trots detta börjar enn poppis kille gilla henne.


Rekommenderar serien och vill ni veta mer om den får ni helt enkelt se den ;)

Jag tror att den går på ettan 19.00 på lördag... men annars finns det att se på internet. Jag har läst att det är samma skapare som "svensson, svensson" =)


Det började med att Deltaco skickade mig en video på ett avsnitt för att visa mig en söt kille. Jag såg den söta killen och sedan klickade jag bort det och såg inte mer. Igår var jag hos min pappa och då såg vi på tv och stannade vid detta programmet. Jag såg då på det avsnittet och upptäckte att det var väldigt bra. Sen idag när jag kom hem så såg jag på internet de avsnitt som jag hade missat =) Så detta är en serie som jag kommer följa, om jag missar det på tv:n så finns det ju på datan.


Det var allt jag hade att skriva om den just nu, ni får ha de så bra =) och kolla nu upp vad detta är för något ;) ^^

Av SoMessedUp - 5 december 2009 17:00

Nu är det endast 19 dagar kvar till julafton!! Jag längtar!... Eller gör jag verkligen det? jag är osäker faktiskt :S

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards