SoMessedUp

Alla inlägg den 2 december 2009

Av SoMessedUp - 2 december 2009 20:43

Idag är det ju tänkt att jag skulle ha varit med Deltaco men det blev inte så =(

Istället bakade jag och min mamma lussebullar. Bakandet slutade med missformade lussebullar (iallafall en del av dem), ett rökfyllt kök, en brandvarnare som pep högt som fan, en katt som flydde ut genom dörren osv. Så med andra ord gick det inte så jätte bra ^^ men bullarna blev goa iallafall =D det är huvudsaken :)


Sedan åkte vi in till et köpcentrum och mamma och hennes kille köpte lite julklappar och jag köpte ett lila nagellack som kan matcha mitt "nya hår" ^^. Jag hade tänkt köpa ett till Deltaco oxå i julklapp men det blev inget eftersom hon inte sa vilken färg hon ville ha och jag kunde inte bestämma mig -_-


Det är i stort sätt så min dag har varit. Jo när jag kom hem ändrade jag temat på min blogg och chatta med lite personer oxå =) Nu ska jag nog läsa igenom min svenska läxa en sista gång innan inlämning, får se om jag orkar lägga upp den här =)


Av SoMessedUp - 2 december 2009 20:34

Nu har jag ändrat temat på min blogg till typ Jul-Vinter tema =)


Vet ej om det blev så bra eller inte, vad tycker ni? Tror dock det ser lite olika ut på olika datorer, men men. Vad tycker ni? Blev det bra eller borde jag byta? Ärliga svar tack ;) (om jag nu får nåra ^^)



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards