SoMessedUp

Alla inlägg den 18 december 2009

Av SoMessedUp - 18 december 2009 15:43

Nu var det avklarat, skolan är slut för denna termin. Börjar igen 11 Januari.

Idag hade vi först lite tävling i gympa salen sedan målade vi en tavla tillsammans i klassen. Temat var "tonåring". Måste erkänna att jag blev väldigt missnöjd med resultatet -_- det var så klart några i klassen som bestämde och det blev inte så bra. Efter det så var vi nere i folketshus och såg lite uppvisningar och sånt. Några sjöng, några dansade osv. Jag fick också pris för min "insats" i volleybollen, känner dock inte att jag förtjänade det ett dugg. Mitt lag gjorde mer än jag, jag sabbade nog mest. Sist på dagen fick vi betyg. Deltaco fick sina betyg före mig, hon blev väldigt missnöjd. Hon hade höjt sig i flera ämnen och det är ju bra. Men det var en grej som "knäckte" henne, hon hade sänkt sig ifrån VG till G i svenska... Förutom det så hade hon ju bra men hon var ganska sur/ledsen/mesviken för svenskan. Så det var mest depp när vi väntade på bussarna... Jag vet faktiskt inte ens om hon frågade hur det gick för mig... Åtminstone inte efter att jag hade öppnat.


Det var några som frågade mig vad jag fått när vi väntade vid bussarna. Jag sa att jag inte hade sett tilräckligt mycket på betygen för att komma ihåg det. Men det var bara halvt sant. Det stämde faktiskt att jag inte hade kollat så mycket på det och att jag inte kom ihåg allt. Men det var dock en sak jag kom ihåg men det ville jag inte nämna. Eftersom Deltaco redan var deppig så ville jag inte säga det i hennes närhet, om hon inte själv hade frågat, då hade jag ju svarat. Men det gjorde hon aldrig.



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards