SoMessedUp

Alla inlägg den 21 december 2009

Av SoMessedUp - 21 december 2009 22:39

Jag googlade lite på vampyr grejer och då hittade jag en grej. Nämligen en serie som heter "The vampire diaries". Jag sökte på youtube men hade väldigt svårt att få fram något om serien. Om jag har fattat rätt så är den ganska ny och sänds inte i sverige (kanske bara USA?). Åtminstone inte än, men det var någon som hade skrivit på en sida att den skulle sändas på kanal 6 till våren så jag hoppas på det. Oftast kan man ju se serie avsnitt på datan men jag hade lite problem att hitta den. När jag väl hittade så stod det att videon inte va tillgänglig i mitt land typ (jävla sverige). Men efter en del letande så har jag nu lyckats hitta några avsnitt (dock inte så många) som jag kan se på =) Har sett det första hitills och den verkar bra. Men avsnitten är på ca 40min så det tar lite tid att se dem ;)


Om någon undrar så hittade jag dem på yidio.com (http://www.yidio.com/show/the-vampire-diaries/season-1/episode-2/382585), här är länken till det andra avsnittet: http://www.yidio.com/show/the-vampire-diaries/season-1/episode-2/382585


Om ni vill så kanske jag kan leta upp det första? isåfall får ni be mig =)


Nu ska jag fortsätta se på avsnitten :D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards