SoMessedUp

Alla inlägg den 1 december 2009

Av SoMessedUp - 1 december 2009 22:04

Nu börjar julen närma sig! Shit, känner att den var lite för snabb i år. har ju massa julklappar att köpa och sånt :S vet inte ens vart jag kommer fira julen i år. Min mamma är nämligen gravid och barnet är beräknat till den 22 dec så hon kanske ligger inne på BB på julafton :S fuck. Känner inte för att fira jul hos pappa, isåfall med farmor och farfar. Mammas killes familj känns oxå fel att fira med. får hoppas att jag kan va hos min bror (vart han nu kommer vara) ifall det blir så att mamma är på bb. Jaja, får se hur det blir då, är inte så lätt att planera.


Julstämning är väldigt mysigt. Små tomtar överallt ^^ mamma fick pynta hos oss men jag ville typ inte ha något i mitt rum, släppte endast  in två tomtar. En med svart dräkt istället för röd och en som är ett minne med Deltaco lite typ. Sen finns det en tomte mamma ställer in i mitt rum och sen bär jag ut den och så håller vi på så ^^ Julgardiner ville hon ha upp oxå men det satte jag stopp för, gillar mina vanliga. Det är inte så att jag ogillar julpynt, tvärtom :D Men tycker det är så jobbigt att plocka upp och ner dem o hitta plats åt dem osv.


På tal om julstämning så är det väl dags att fixa jul-tema på bloggen också, men det orkar jag inte nu. Får göra det någon annan dag.


Nu ska jag nog sova, får bli mer julprat och julpynt någon annan gång =) Sov gott!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards