SoMessedUp

Alla inlägg den 19 december 2009

Av SoMessedUp - 19 december 2009 21:23

Jag tar och lägger ut mina betyg nu. Ville först inte göra det för Deltacos skull... visste inte hur hon skulle reagera... Jag har redan skrivit dem på facebook så då kan ja väl lika gärna skriva de här med. Mina preliminära insökningsbetyg är dessa:


Bild: vg

Engelska: MVG

Hemkunskap: vg

idrott: g

matematik: vg

Språk-Franska: vg

musik: vg

biologi: vg

fysik: MVG

kemi: vg

geografi: MVG

historia: vg

religion: vg

samhällskunskap: MVG

slöjd: vg

svenska: MVG

teknik: vg


Sammanfattat är det: 1 G, 11 VG, 5 MVG. Är nöjd =)  (sen väljer man bort ett betyg eftersom jag läser ett extra språk) Om jag går ut med dessa betyg så blir jag nöjd. Det är klart att man blir glad när man får mvg men det finns också negativt i det. Sist gång hade jag "bara" ett mvg och det var i svenska, jag har varit jätte rädd att förlora det. Nu kommer jag gå och vara skit skraj för alla dessa fem mvg:n! Jag kommer ju fan ta kål på mig själv av oro. Tänk om jag förlorar typ alla mvg:n, då kommer jag ju aldrig förlåta mig själv... Det blir "lite" press men får hoppas att jag klarar det :S Är dock osäker...



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards