SoMessedUp

Alla inlägg den 14 december 2009

Av SoMessedUp - 14 december 2009 22:34

Här kommer en låt som är väldigt bra. Jag vet att den börjar bli "gammal/ute" nu men ärligt talat så skiter jag i sånt. Jag lyssnar på det jag tycker är bra, och oftast är det "gammalt".

Jag måste säga att jag tycker skrik grejen förstör låten lite grann men samtidigt gillar jag det, har lite svårt att bestämma mig ;)


Tycker tjejen i videon är cool också. Ser inte ut som alla andra tjejer som brukar va med i musik videos. Så ett extra plus för det ^^


Dead by april- Losing you 

Av SoMessedUp - 14 december 2009 22:14

Jag känner att jag inte har skrivit så mycket åsikter som jag hade velat. Ett tag skrev jag lite mer om vad jag tyckte om saker, t.ex homosexuallitet och sånt. Men nu haar det tyvärr inte blivit så mycket sånt. När jag väl kommer igång och skriver, och det är ett ämne jag brinner för, så kan det bli ganska långt och kanske lite rörigt. Älskar att skriva av mig vad jag tycker om saker. Men nu står det ganska still, kommer inte på något som jag kan framföra min åsikt om. Har DU kanske något förslag? Något ämne du tycker är viktigt att ta upp och disskutera?? Eller kanske något du tycker är ointressant men iallafall är något att disskutera ^^


Snälla kom med förslag!! Är lite brain-dead när det gäller detta just nu :/

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards