SoMessedUp

Alla inlägg den 22 december 2009

Av SoMessedUp - 22 december 2009 19:24

I'm in love with serien "the vampire diaries"   


På den sidan jag kollar på dem finns det 10avsnitt utlagda och jag har nu sett ca 5st. Det innebär att jag redan har sätt hälften! O nej! Då kan jag snart inte se mer ju =( När man ser på en serie så börjar man ju "lära känna" karaktärerna och det har jag börjar göra me dessa. Jag kan inte skiljas från dem xD Jag gillar alla typ =D förutom Taylor, honom gillar jag inte -_- och Logan, okej jag kanske inte gillar alla men de flesta ^^ Men det är ju oftast så det är i serier, man gillar inte alla. Gillar "the bad guy" i den också, Damon Salvatore. Han är läskig och cool. Han påminner mig lite om Nathaniel (Nate), Deltaco vet nog vem jag menar. Och jag är nästan säker på att han börjar falla för Elena ;) Men nu ska jag inte prata om allt i serien, lite onödigt om ni inte har sett den och inte fattar något ^^


Men jag tycker iallafall att detta är en serie ni borde kolla upp. Själv ska jag återgå till den nu ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards