SoMessedUp

Alla inlägg den 3 december 2009

Av SoMessedUp - 3 december 2009 21:59

Lady Gaga, vad tycker jag egentligen om henne? I början när hon hade blivit känd för pokerface och det där tyckte jag bara hon var knäpp. Nu har jag börjat ändra uppfattning. Jag tycker fortfarande hon är knäpp, men på ett bra sätt ^^. Hon är väldigt udda och det är det jag gillar med henne. Det är inte riktigt min musikstil men eftersom hon är udda kan jag klara av att lyssna. Hennes ganska nya låt (tror jag) Bad romance har jag verkligen fastnat för. Gillar själva låten och videon med, den är wierd :D Så här kommer den: 



Ett skämt om Lady Gaga som jag bara måste ta med ^^


"How do you make Lady GaGa cry?"

"Poke-her-face"


Haha XD vet ej om ni fattar men jag tycker den är rolig =D *sjuk humor* Hehe ^^


Nu ska jag sova, god natt =)

Av SoMessedUp - 3 december 2009 21:46

Yay! Det snöar ute! Vet ej om det gör det just nu men det gjorde det när jag kollade ut förut. Det är mysigt med snö ^^ fast lite kallt bara. Så länge det är snö på julafton så är jag nöjd, men det får gärna vara lite fler dagar oxå :)


Gick ut förut för att ta lite kort fast det var innan snön hade kommit. När jag gick ut låg det bara ett lager frost på marken. Tyvärr blev det inga bra kort. Är inte någon särskillt bra fotograf, men jag kan ju skylla på att jag inte har världens bästa kamera heller ;) bara någon digital kamera.


Men jaja nog om det, såg "flickan som lekte med elden" nyss. Den var okej men jag orkar inte skriva om den, lessen ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards