SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Juklapparna :)

Av SoMessedUp - 29 december 2010 22:40

Hej! Nu kommer äntligen ett inlägg om mina julklappar jag fått :) Dock inte alla utan bara de som var närmast ^^ Så som sagt, jag har fått massa mer än detta också =)


På bilden ser vi då två böcker jag fått (från pappa), har tyvärr redan läst den ena. Vi ser också en sminkbibel (från mamma) (som jag har gjort ett inlägg om) och en make-up bok (från mammas man). I mitten ser vi... MIN BOK (från deltaco), det är en bok hon har gjort själv som innehåller texter (berättelser) som jag skrivit :) Det står mitt namn på boken men det fick jag sudda ut och skriva Somessedup på istället, är anonym ju ;)

  

 Jag fick frpn deltaco: En bh som jag visste att jag skulle få ;), en prydnads/plast enhörning som är föl till en stor enhrning och en pegasus som jag fått tidigare, och en klänning som jag ska ha på nyår =) Love it ^^ På bilden ser den lite sne ut upptill, men det är den inte :) Dock är den lite stor upptill men jag och mamma ska se om vi kan fixa det på något sätt imorgon :) Den är helt min stil ;D Jag fick från min bror en liten fontän som jag har stående i bokhyllan =) Den är längst upp i högra hörnet av bilden om ni inte ser det ^^ Glad över den :) Av min pappa fick jag, som jag önskade mig, en Buffy-box :D Det är Buffy the vampire slayer season 7, han trodde han köpte säsong 1, men mig gör det inget ^^ Har ju sett alla ändå ;)


Har fått en till som jag är väldigt glad över men den tänker jag prata om med Deltaco face to face först :) (fråga inte varför xD)


Är nöjd över julklapparna :D Självklart fick man ju några man inte alls behövde eller så men dem ska vi inte prata om nu ^^ Julen blev inte riktigt som den var tänkt. Firade inte med min bror, för första gången tror jag... You're not supposed to cry at christmas...but I did...


Annars var väl julen ganska okej, ska inte klaga :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards