SoMessedUp

Alla inlägg den 25 december 2010

Av SoMessedUp - 25 december 2010 16:47

Go SoMessedUp, It's ya birthday!!


Med andra ord så fyller jag år idag ;) Blev sexton år :D Nu är det övningsköra som gäller så håll er borta från vägen ;) Jag har faktiskt redan varit ute och övningskört lite :) Men såklart inte på stora vägen ;) Tyvärr måste man ju få ett jävla intyg och skit innan man får övningsköra på riktigt :/


Nu ska jag strax åka till min pappa och fria jul och födelsedag med släkten där (är så jävla trött....), kommer stanna där sen. Hade gärna åkt hem igen imorgon men får se hur det blir med det, känns lite taskigt att åka så fort igen. Planerar också att köpa en ny tv på mellandags rean :)


Jag har fortfarande massa julinlägg att göra... Ska lägga upp bilder på mina julklappar och skit ^^ Men får se när det blir... lär nog bli några dagar i efterhand xD ....långt efter jul.... xD Men inläggen ska göras ^^


Hoppas alla haft en bra jul och fortfarande har :D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards