SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Lucia idag, ifall någon missat det ;)

Av SoMessedUp - 13 december 2010 22:26

Glad Lucia!... nej.... god Lucia?....nej....trevlig Lucia? Shit the same. Hoppas ni haft en bra Lucia =D


Nu tänkte jag berätta om min dag:

Hade först en halvtimmes lektion, efter det gick vi upp och firade Lucia lite. Med andra ord, några sjöng och vi lyssnade (måste nämna att Lucian för en gångs skull var mörkhårig, som hon ska vara :)). Efter det fick vi pepparkakor :D (och julmust om man ville). Sedan hade vi håltimme från typ tjugo i tio till tjugo över tolv. Då tog jag och en tjej i klassen (hon med samma namn som mig) bussen in till köpcentrumet och köpte nya byxor åt henne eftersom som trillat och gjort sönder sina favvosar. Vi kollade också lite andra saker och köpte korv+bröd till mat. Vi hann precis tillbaka till skolan när lektionen började, fick springa upp :S


Jag slutade 15.40 Då träffade jag upp en kompis som jag skulle stanna med. Hon skulle köpa nya skor och hade frågat om jag ville stanna med henne, vilket jag ville :) Vi stannade två timmar eller något, tog sex-bussen hem istället för fyra bussen som jag skulle tagit i vanliga fall. Imorgon ska jag och denna tjej in till vår gamla skola och hälsa på, Deltaco ville inte när jag frågade henne :P Så jag frågade denna tjejen istället ^^


Jag köpte dels lussebullar som jag tog med och skulle bjuda på hemma och dels tre stycken som vi delade på på bussen hem =) Det blev lite konflikt för att hon ville betala en del av priset men jag ville bjuda. Tillslut vann jag när jag stoppade ner tian hon försökte ge mig i hennes påse och då orkade hon inte ta upp den ^^ Hade en "penga-konflikt" med Deltaco om tjugo spänn. Den slutade med att jag tog emot pengarna, och senare köpte en grej till henne för pengarna ;)

    När jag kom hem var jag ensam hemma. Då tände jag ljus, startade julmusik och tog fram mina lussekatter som jag köpt till familjen =) När de kom hem bjöd jag på fikan och de blev ganska chockade :) Mamma hade bett mig någon gång förra veckan att köpa med lussebullar på Lucia men det trodde hon att jag glömt, så nu fick hon sig en liten chock ;) De blev i alla fall väldigt glada ^^


Så firade jag min Lucia =) Hoppas att alla ätit massa pepparkakor och lussebullar och annat gott ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards