SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Ja, jag är seriös och vill ha sex med dig/ Nej, jag bara skämtade

Av SoMessedUp - 3 december 2010 22:15

Varför ska det vara så himla svårt att veta om någon är seriös eller bara skämtar? Jag stötte på problemet i somras, jag stötte på det i början på veckan och jag stötte på det idag.


Jag har två killar som jag smsat en del med, dock inte så mkt samtidigt. Den ena gick på min förra skola i min franska grupp och går i min nuvarande franska grupp också (han har flickvän, tyvärr). Den andra är jag lite intresserad av, känner inte så jätte bra (finns lite historia bakom hur vi börja smsa ^^) men åker ibland buss ihop på tisdagar, bloggat lite grann om honom ^^


I somras:

Detta handlar om den första killen jag skrev om. Vill poängtera igen att HAN HAR FLICKVÄN. Jag minns inte exakt hur detta samtalsämne fick fart men det började väl med det vanliga "skämtandet", "Du kan komma hit så kan vi supa och sen dela säng" typ, det var inte exakt de orden men ni kanske förstår principen. Helt plötsligt blev det iallafall prat på att vi skulle ha sex och skit. Jag tror han fråga om jag var oskuld och jag svarade ja. Då skrev väl han något i stil med "Säg till om du vill ändra på de ;)" och då skrev jag "till ;)" ungefär. Sedan någonstans gick det från skämt till allvar helt plötsligt. Det började planeras var, när, typ "Vi kan imorrn?", "nää, då är min mamma hemma". På han lät det väldigt seriöst, som om han verkligen ville. Jag visste inte vad jag ville men det lutade mot ville. Sen började skolan och upptäckte att vi skulle gå i samma franskagrupp så det skulle bara bli weird... samtalet dog lixom ut då. Sedan skrev vi inte lika mycket med varandra efter skolans start.


I början av veckan:

Detta gäller samma kille. Han smsade och frågade vad jag gjorde. Jag blev väldigt chockad eftersom vi inte skrivit så mkt på senaste. Jag svarade att jag pluggade franska, vi hade nämligen franska prov några dagar senare. Helt plötsligt var samtalet tillbaka till så det var i somras. Den enda förändringen var väl att han drev det själv, jag var inte lika på. Han skrev att han skulle in i duschen nu, och att jag kunde komma dit och joina honom... Jag svarade att jag inte ville missa att plugga den underbara franskan. Då försökte han med att vi kunde plugga ihop, jag svarade att jag har erfarenhet av att det inte brukar gå så bra. Då skrev han att jag kunde komma dit och göra annat kul....kul, man kan ju bara gissa vad han menade med kul. Han skrev också att han var ensam hemma. Dock stod jag på mig och avböjde hans erbjudande ^^ Men ändå, vad fan? Jag trodde detta ämnet var över efetrsom det skulle bli awkward eftersom vi ses i skolan. Och enligt mig känns det awkward som fan nu när jag ser honom O.o så fort jag ser honom tänker jag DU VILLE ATT JAG SKULLE JOINA DIG I DUSCHEN ELLER ANNAT SNUSK! Och freaker lite. Jag försöker att inte tänka på det men det är inte så lätt. Och jag vet ju egentligen inte om han verkligen var seriös eller om han bara skämt-flörtade (HAN HAR FLICKVÄN!). Det kändes dock väldigt seriöst...


Idag:

Detta gäller den andra killen. Han verkar gilla att supa och han vet att jag gjorde det förra helgen (dock inte att det typ var första gången). Han skrev till mig på facebook och då ställer han frågan "fest hos dig imorrn eller?" typ, och liknande som "var är det fest i helgen då?", "men då blir det fest hos dig då" osv... Jag skämtsvarade ju "självklart ;D" typ. Och plötsligt började detta låta som ett seriöst samtal också! Dock inte lika mycket som ovanstående. Plötsligt blev det "bestämt" att det är filmkväll hos mig imorrn och han ska ha dricka med sig och ha med en kompis. Han frågade till och med var jag bodde... vad min adress var... Jag smög mig undan frågan på något sätt och efter det ringde jag Deltaco. Jag behövde råd. Han började ju låta seriös, fast jag vet ju inte om han var det! En annan grej att ta upp är att han innan förra helgen skrev liknande också, "fest hos dig ikväll eller?"... Sen slutade han skriva efter ett tag, kanske för att ta ett bloss eller något och sedan hände inget och jag gick till tv:n typ. Så nu har det inte blivit mer med det... Han har varit online och jag skrev till honom för säkert en timma sedan men inte fått något svar, dock verkar han vara där... Antagligen blir det väl ingenting imorgon men jag vill på sätt och vis att det blir det. Fast om han ska ha med kompis så vill jag ha med Deltaco och vara hos henne ^^ Också här vet jag ju egentligen inte om han var seriöst eller inte... Med tanke att han sa det förra helgen också så kanske han vill... eller? Är det bara på skämt?? *Nu skrev han till mig på facebook igen så vi får se hur det går*...


Hur vet man egentligen när någon är seriös? När man pratar med någon så är det lite lättare att avgöra men kan vara svårt då också. När man skriver kan det ju vara nästan omöjligt xD Jag undrar också om de tänker samma sak om mig "Fan är hon seriös?". Antagligen inte, de är väl så jävla självsäkra -_-

Nää... jag blir verkligen förvirrad av allt detta. Enda sättet att få reda på om någon är seriös är väl att fråga "Är du seriös?", men hur dumt låter inte det? Antagligen värt det dock ^^ Suck... xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards