SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Det går upp...det går ner...så går det upp igen...etc...

Av SoMessedUp - 3 december 2010 21:52

Idag har varit en ganska najs dag ändå =) Dock väldigt berg och dalbanig.


Fredagarnas schema: Geografi. Engelska. Mat. Samhällskunskap. Datorkunskap.

Började dagen med geografi, det var helt okej eftersom våran lärare är toppen :) Under den lektionen fick vi reda på att våran sista lektion som är datakunskap skulle vara iställd. Vi har samma lärare i geografi som i samhäll (som är näst sista lektionen), läraren gick med på att flytta fram lektionen så att vi skulle hinna ta ett bussen hem, men då skulle vi ju börja tidigare också men det var helt okej. jag blev skitglad över detta =)


Under nästa lektion som var engelska så gjorde vi något "oförberett test/prov", suger... Under den lektionen kommer helt plötsligt våran datakunskapslärare in och säger att hon är här och att vi ska ha lektion idag. Blev seriöst skit förbannad! Jag var helt inställd vid det laget att jag skulle få ta ett bussen hem. Under maten kom några från klassen som vi umgås lite med (bl.a. tjej med samma namn som mig) och satte sig vid oss. Efteråt pratade vi smått med några andra ifrån klassen. Idag har varit lite "prata med folk" dag faktiskt. I vilket fall som helst så pratade vi med samhällsläraren och det blev bestämt att vi börjar lektionen som vanligt igen. Under den lektionen händer dock ytterliggare en oväntad sak. En kvinna kommer in och säger att vi inte ska ha någon datakunskap, YEEES är min första tanke. Sedan säger hon att vår lärare fått åka in till sjukhuset p.g.a av något med mediciner tror jag. Men hon hade iallafall mått lite bättre när ambulansen kommit fram. Vi hade sett ambulansen förut men inte vetat vad som hänt. Då fick jag jävligt dåligt samvete för att jag hade blivit glad först, och dessutom fortfarande var lite glad... men jag kunde inte hjälpa det... kände mig lite rutten då. Våran samhälls lärare lät oss gå tidigare ändå så jag hann med ett bussen hem.


Jag tyckte det var skit skönt att komma hem klockan två. Längesedan jag var hemma så tidigt. Tyvärr sabbades dock detta bara några minuter efter jag kommit hem. Min mammas mans systers dotter kom ner till oss. Jag gillar inte besök direkt när jag kommit hem. Gillar inte henne fullt heller. Jag verkligen avskyr när man kommer hem efter en skoldag eller liknande och det antingen är någon gäst hemma (förutom om det är min bror eller någon annan jag tycker väldigt bra om ^^) eller om det kommer någon strax efter mig. Jag känner mig väldigt obekväm utav det av någon anledning, väldigt trängd. Som om de gör intrång i mitt hem, i mitt liv typ. Så jag spenderade därför följande två-tre timmar inne på mitt rum tills hon gick -_- Inte så som jag planerat dagen... Jag hade tänkt umgås med min lillasyster, kanske föreslagit att vi kunde ut i snön eller något annat trevlig. Och så kommer hon och förstör...


Så denna dagen har verkligen gått i vågor. Växlat från bra och dåligt. Skulle vilja påstå att det mest varit bra :) När dagen började kändes det iallafall som en bra dag :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards