SoMessedUp

Alla inlägg den 3 september 2009

Av SoMessedUp - 3 september 2009 21:50

 Don't wanna be myself no more, I wanna be somebody else...


Jahopp, nu har ja förstört saker ännu mer pågrund av mitt överreageranade. ja måste sluta ta saker på sånt allvar o va så JÄVLA egoistisk...


mår skit just nu, de hade vart bättre om ja bara hade sagt "haha tack för den" o räckt ut tungan o sen fortsatt som vanligt men nej, som vanligt sabbar ja allt. undrar när ja ska göra något rätt...


o inte kunde ja förlåta sen heller, nej ja va tvungen att säga något tillbax för att försöka få henne att förstå hur ja känner... hur dum kan man va... ja vet att ja har skrivit de förut o de här lär inte bli den sista gången ja gör de: ja vill verkligen vara nån annan än mig själv. någon som gör saker rätt tack.


ja hade inte ens velat va me mig själv, om ja hade kunnat fly utan att såra någon så hade ja gjort de.


tack vare att ja e så korkad (som vanligt) kanske ja har lyckats förlora en av de få glädjerna i mitt liv...

Av SoMessedUp - 3 september 2009 18:21


Börjar bli trött på allt.... allt e skit.... livet ska va roligt ju, när kommer den roliga biten?.... de e inget kul att leva när man bara tycker allt e skit...


vet inte ens va ja själv känner... ja vet inte ens hur ja vill ha de... blir bara så trött på allt... ja försöker skylla på annat men egentligen e de nog mig själv ja vill bli av me. ja klagar på andra men ja e inte mycke bättre själv, tvärtom, ja e värre. de e inte dom ja hatar, de e mig själv. innerst inne vet ja de men ja bara förnekar de o klagar på andra o får dom att må dåligt istället.

~~ja vet att ja bara förstör ditt liv...o ja e lessen för de. ja får dig jämt att känna dig dålig fast du inte e de...ja kan inte kontrollera mig själv~~


de e väl bara att kämpa på, nån gång måste man väl bli nöjd o lycklig, annars känns de bara för jävligt att leva. imorron e en ny dag, tillbax till skolan, tillbax till de vanliga...


ibland känns de inte som ja lever för mig själv, utan att ja bara lever för ja vet hur lessna vissa skulle bli om ja slutade göra det... min mamma skulle kanske känna att hon gjort något fel, men de har hon inte. ja vill inte att hon ska känna så... så de e bara att kämpa på.... fortsätta le... fortsätta som vanligt...  

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards