SoMessedUp

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av SoMessedUp - 2 januari 2011 23:04

Idag har inte varit en vanlig random dag, för det var min älskade lillasysters ett års dag :D


Det började med att vi gick in och sjääng för henne vid sju. Självklart var hon redan uppe och hoppade den lilla morgonpigga människan ^^ Hon fick sina paket och var glad :) Hon tycker nog det är väldigt konstigt att alla får paket helt plötsligt, först på julafton, den min födelsedag, och nu detta ^^


Sedan kom släkten och friade henne. Min plan har varit att inte äta allt för mycket onyttigt, men det är inte så jävla lätt med alla dessa kalas ;)


Min lillasyster kunde inte gå en och mitt mål var att hon skulle lära sig att gå innan hon blivit ett år. Så jag har kämpat med henne de senaste dagarna, hon har lyckats tagit ett litet steg innan hon direkt sjunkit ihop så jag vet inte om det gilldes. Jag har verkligen tjatat på henne att hon måste lära sig gå. Självklart skulle jag inte bli besviken på henne om hon inte gjorde det, men det vore kul om hon lyckades :) Så idag hade hon fortfarande inte gått och idag var sista dagen så vi misstänkte att det var kört. Nu kan ni nog lista ut vad jag ska berätta...


Den första gästen att komma var min morbrors fru. När hon kommit så höll min lillasyster i paketet hon fårr av henne och VIPS där tog hon sina första riktigt steg :D Det var två stycken innan hon bestämde sig för att sätta sig :) Men hon stod stadigt ^^ Efter det så gjorde hon det lite till under dagen =) Nu blev storasyster riktigt stolt (det hade jag såklart varit annars med) ^^ Och det bästa var att jag fick se det :D


Jag var lite tveksam när jag skulle få en lillasyster på mammas sida, med tanke på att jag varit yngsta barnet i då 14år och ensam hemma barn i typ fyra eller något. Men nu vet jag inte vad jag oroade mig över, älskar min lillasyster :D



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards